lundi, novembre 27, 2006

la molina- ripoll(pel pla d'anyella)

Hem sortit de Barcelona amb el primer tren, i em baixat a l'estació de la molina(900m d'alçada). Allà em pujat amb a les bicis i em pujat per una pista, plena de fang i de troncs. La pista anava pujant tranquilament, fins arrivar a unes fortes rampes. Al final em arribat a la estació d'esquí de la molina. Després em seguit per la carretera direcció a la collada de tosses, fins a un desviament que posa "castellar de nugh, alabaus". Si seguim aquesta carretera, arribarem al pla d'anyella, un pla preciós ja que es tot ple de prats. Comença amb una baixada d'aproximadament 1 o 2 km, per tornar a pujar uns altres 2 km. Són unes fortes rampes que val la pena pujar amb calma, perque sino, morts al moment. Al final arribes al coll de la creueta(1900m) i des d'alla el millor de tota la sortida, un descens per una carretereta amb curves completament vertiginós, d'uns 12 km, fins a castellar de n'Hug, alla em seguit baixant per una altra cerretera encara més petita, fins arribar a Gombren. Per on haurem passat per llocs preciosos, entre ell el castell de mataplana, i sobretot passem prop de Montgrony, santuari amb unes vistes precioses, i una gran escola d'escalada esportiva.
Des de Gombren haurem seguit baixant fins arribar a Campdevànol, on agafarem 3km de la c-17 per arribar a Ripoll, On hem agafat el tren de tornada.

Aucun commentaire: